Pressemeddelelse

Jagten er gået ind på den nye Arla Mini pige m/k

En ny Arla Mini med jordbærsmag kan fra nytår fås i de danske butikker, og nu melder spørgsmålet sig: Hvem skal være Jordbær?

Vi har allerede en Kakao, en Vanille og en Naturel, der har gjort sig grundigt bemærket i løbet af 2002.
Men hvem vil være det nye medlem af Arla Mini familien?

Vi ved allerede, at personen vil blive kendt under navnet Jordbær, men om det bliver en pige eller en dreng, bliver først afgjort i løbet af en ny serie reklamefilm, som produktchef i Division Danmark Karsten Jeppesen er klar med til lanceringen i januar. Reklamefilmene er inspireret af tv-kanalernes realityshows, og i dem følger man forskellige personer, som håber på at få lov til at personificere Jordbær.
Sideløbende foregår der en casting på nettet på www.ministars.dk, hvor alle interesserede kan indsende et indslag med sig selv i rollen som Jordbær eller stemme på deres favoritter.


Sådan ser trøjen ud, men hvem skal bære den? Uanset hvem det bliver, vil personen utvivlsomt få en del opmærksomhed.

Nogle af indslagene vil blive vist på hjemmesiden, og hvis man er heldig, kan indslaget blive udvalgt til at være med i en af de følgende reklamefilm.
Men Karsten Jeppesen understreger, at der er tale om et reklametiltag og altså ikke en rigtig konkurrence.

Kampagnen begynder efter nytår, og til marts vil finalisterne være udvalgt.
I maj bliver den udvalgte Arla Mini Jordbær så endelig afsløret.

Skrevet af

Arla Pressevagt
Primær kontaktperson

Arla Pressevagt

Kun henvendelser fra pressen.

Bjarke Munk Kamstrup
Primær kontaktperson

Bjarke Munk KamstrupPressechef

Jonas Barfoed
Primær kontaktperson

Jonas BarfoedPressemedarbejder

Susie Munk Jensen
Primær kontaktperson

Susie Munk Jensen PR & Communication Manager